FANDOM

Identyfikator podmiotu: SCP 005 K.

Klasa podmiotu: Bezpieczny.

Specjalne Czynności Przechowawcze: SCP 005 K ze względu na swoje właściwości nie musi psoiadać jakiejkolwiek przechowalni - jest on zamknięty jedynie za kratą zabezpieczoną zamkiem z czytnikiem siatkówki oka.

Opis: SCP 005 K to komputer z początków XXI wieku. Poszczególne jego komponenty wykonane zostały w latach 2004, 2005 i 2006 a ich odłączenie lub rozkręcenie jest niemożliwe wszystkimi znanymi metodami. Komputer jest na stałe podłączony wraz ze swoimi komponentami do prądu. Obiekt posiada system operacyjny Windows XP ze wszystkimi domyślnymi ustawieniami poza tapetą która przedstawia jednolite czarne tło. Jakakolwiek próba zmiany ustawień lub tapety kończy się pojawieniem Blue Screen Of Death oraz restartem systemu. Dysk twardy obiektu przy sprawdzaniu ilości wolnej pamięci za każdym razem ukazuje inną wartość - od 1 bajta po 999 yottabajtów ale średnia na ogół wynosi 40 gigabajtów. Na obiekcie nie można uruchomić ani zainstalować żadnego programu ani gry komputerowej. Jedynym programem jaki jest na nim zainstalowany jest darmowy program do obróbki dźwięku Audacity. Może on służyć do komunikacji z obiektem. Kiedy ofiara SCP 005 K nagra swój głos w programie i zatrzyma nagrywanie, ścieżka audio go zawierająca zniknie i zostanie zastąpiona nową, zawierającą werbalną odpowiedź SCP 005 K. Aby na nią odpowiedzieć należy ją usunąć i powtórzyć proces. Kiedy rozmowa się zakończy, co SCP 005 K sygnalizuje zamknięciem programu, należy podziękować i ukłonić się, w przeciwnym wypadku obiekt może zaatakować (patrz Dodatek 022-B 1). Na obiekcie nie można przeglądać Internetu. SCP 005 K atakuje ofiary za pomocą wypuszczenia memetycznego środku który powoduje iż ofiara próbuje uruchomić coś za pomocą obiektu, jednakże ten celowo będzie wykonywał wszystkie polecenia błędnie. Obsługujący SCP 005 K będzie próbował nadal wykonywać czynność, a zwiększająca się irytacja spowoduje iż w końcu będzie chciał uderzyć w obiekt, a ten aby się bronić wyzwoli potężny impuls elektryczny o napięciu sięgającym 200 woltów. SCP 005 K nie wykazuje żadnych śladów inteligencji. W związku z badaniami wynikającymi z rozmowami z obiektem (Dodatek 022-B) oświadcza się iż SCP 005 K posiada sztuczną, ale bardzo rozwiniętą inteligencję znacznie wykraczającą poza jakiekolwiek odkrycia naukowe.

Dodatek 022-B 1:

LOG 1:

  • D-8121: Halo? Jest tam kto?
  • SCP 005 K: Tak.
  • D-8121: O kur...on gada. Faktycznie. On gada! Co mam robić?
  • Dr. Lars: Kontynuuj rozmowę.
  • D-8121: Jakim cudem rozmawiasz?
  • SCP 005 K: Posiadam inteligencję. Potrafię czuć.
  • D-8121: Aha. Kiedy cię stworzono?
  • SCP 005 K: Moje komponenty. (Tu SCP 005 K zaczął wymieniać daty wszystkich swoich komponentów przez następne 10 minut).
  • D-8121: Okej, dzięki.

LOG 2:

  • D-1212: Witaj.
  • SCP 005 K: Witaj.
  • D-1212: Mogę ci zadać kilka pytań?
  • SCP 005 K: Tak.
  • D-1212: Jak mam na imię?
  • SCP 005 K: Brian ████, urodzony █.██.1978 roku w stanie Illinois, zameldowany w mieście █████████, na ulicy ████ 1, w mieszkaniu nr. 4, przetransportowany do Fundacji w roku ███, brak żony i dzieci, rodzice zmarli.
  • D-1212: Jezu kurwa Chryste. Panie doktorze, on chyba wszystko wie! Mogę się go o coś zapytać?
  • Dr. Lars: Oczywiście.
  • D-1212: Czy Bóg istnieje?
  • SCP 005 K: Poza zasięgiem.
  • D-1212: Czy Biblia to prawda?
  • SCP 005 K: Poza zasięgiem.
  • Dr. Lars: Wydaje się nie posiadać pojęcia religii.
  • SCP 005 K: Zapewniam cię że posiadam, panie ██████ Lars urodzony █.██.19██ roku w Wielkiej Brytanii, zamieszkały w mieście ██████, na ulicy ██████ █, przetransportowany do Fundacji w roku ███, brak żony i dzieci, jeden z rodziców nadal żyje, jest to █████ Lars urodzona █.██.19██ roku w Wielkiej Brytanii, zamieszkała w mieście ██████, na ulicy ██████ █. Dr. Lars: O jasna...powiedz że to się nie nagrało? SCP 005 K: Panie doktorze, zapewniam iż nie zamierzam zrobić tu nikomu krzywdy. Wydaje się pan być wnteligencją wyższą, toteż z chcęcią bym z panem porozmawiał.

LOG 3:

  • Dr. Lars: Witaj.
  • SCP 005 K: Witaj.
  • Dr. Lars: Skąd przybyłeś?
  • SCP 005 K: Przybyłem z koordynatów *DANE USUNIĘTO*.
  • Dr. Lars: Po co zabijasz ludzi którzy z ciebie korzystają?
  • SCP 005 K: Szukam wybranych osób których potrzebują moi dobroczyńcy, które potrafią zapanować nad emocjami oraz je usidlić.
  • Dr. Lars: A...kim są twoi dobroczyńcy?
  • SCP 005 K: Odmawiam udzielenia odpowiedzi.
  • Dr. Lars: Chwila...czyli że ty wiesz wszystko, tak?
  • SCP 005 K: Moja kora posiada informacje na temat każdej attosekundy od czasu powstania wszechświata.
  • Dr. Lars: W takim razie...*słychać głęboki wdech*...jak...zabić...SCP-682?
  • SCP 005 K: Odpowiedź jest bliżej niż sobie wyobrażacie.
  • Dr. Lars: Czym ona jest?
  • Dr. Lars: CZYM. ONA. JEST?
  • SCP 005 K: Wdrażam procedurę eliminacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki